Krångel

Förut när jag laddade upp mitt inlägg om min ögonsten så kom inte bilden upp så jag ändrade rubriken men bilden kom upp ändå ? Och nu när jag skulle lägga upp en bild från skövde så kommer inte bilden, kanske kommer senare.

/en tjej som är trött på krångelllll


Lucia

Hejhejhej
Idag har jag och min klass tittat på ett luciatåg av kören . Sen hade vi en konstig danslektion(?) vi skulle typ göra statyer av varandra .. Men gott med gröt till lunch var det iallafall ;)
Nu sitter jag med paddan medans min vän isabelle sitter vid min dator och sjunger ; baby monkey , baby monky, riding on a pig baby monkey... Om och om igen . Hehe
Och nu satte hon på den på youtube :€
Sök på baby monkey så kommer det upp en film på en apa som rider på en gris (baklänges?) hehee kul film ;)

Men ny ska jag vara social , hejdå


En random bild på när jag klättrar i skövde ;)


Bilderna krånglar så ni får se min ögonsten en annan gång ;)

Hej!
Nu hade jag tänkt att börja blogga mer ;)
Idag harjag köpt en I pad !!
Jag var helt klart värd den ,hehehe
Imorgon är det lucia tåg på skolan och efter det så är det en kort danslektion :) jag tror att vi ska städa och ta bort dansmattor , vi hade dansuppvisning idag , det gick bra :) jag tror att jag log ? Hehe

Men nu ska jag leka lite med min nya padda :-))
Puss o hejj


RSS 2.0